My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
Surat Layang
Thursday, 24 May 2012 | 01:53 | 0 Rain[s]
Salam .. hyep korang ! ape kabar ?? sehat ?? kalo x sehat si klinik ye .. hehe


'SURAT LAYANG'

korang nk tau x ,, tdi kitorang maen surat layang at dlm klaz ...

nk tau x ap yg kitorang tulis?? kalo x nk tau x yah tg0k ye ... gi maen ja0h2 ...
x larang p0wn ... :P

"Assalamualaikumwarahmatulahiwabarakatu....
Saya disini ingin berkenalan dengan awak.Sudikah awak menjadi teman hidup saya.Sejak pertama kali ku melihat wajah sucimu,saya terus jatuh cinta padamu.Raut wajahmu tidak pernah kulupakan,tidur tak lena,makan tak selera,mandi tak basah,pakai baju macam tak pakai baju,tgok tv macam tade.
    Wahai jantung hatiku,terimalah aku seadanya,bukan hanya kerana rupa,harta dan nafsumu sahaja.Aku ingin kau tahu betapa besarnya cintaku padamu.Lautan berapi akan ku renang,gunung yang tinggi akan ku daki,bintang di langit akan kucapai,dan matahari yang besar dan panas akan kuhadiahkan hanya untukmu.
   Sayangku,
Kaulah bidadari hidupku yang indah dari segala raut wajahmu tidak ku lupakan walaupun kita berjauhan.Baumu bagaikan limau kasturi yang harum segar dihati.Ku akan manantimu walau 1000 tahun atau berjuta tahun darimu tetap dihati,hanya maut yang mampu memisahkan kita dan syurga menanti cinta kita kekal abadi disana.
  Oh sayangku,walau sepinggan nasi dimakan massih terasa laparnya walau sebaldi air diminum masih terasa hausnya.Wahai adindaku sayang,kaulah yang tercantik daripada ratu tercantik di Malaysia,raut wajahmu mengalahkan Erra Fazira,yang tercantik di ladang dan lautan dalam.Angelina Jolie,tidak pun kalah dengan wajahmu yang jelita.Hidup mati semula ku tak sanggup berpisah.Apalah kiranya sebintik jerawat di hidung,tetap cantik dipandang.Kaulah ratu hati ini.
   Bidadari syurgamu,tahi lalat di dahimu yang menampakkan dirimu bertambah ayu dimataku,dan gigimu yang sedikit kehadapan menambah serimu setiap kali kita berjumpa di hadapan TEMBOK CHENING,rambutmu yang kerinting itu bagaikan tidak t'lpas jariku apabila mengusap rambutmu.Walaupun kutumu yang banyak di rambutmu tidak b'jaya m'lpaskn dirinya.Walaupun beu badanmu b'bau BAWANG,akan kuhidu-hidu badanmu dan m'ngembangkn-ngembangkan hidungku seperti hidung vavi.
    Wahai p'mte hatiku,akan kuhadiahkan seekor AYAM sempena ari p'knalan kita,berTAPHA besarnya cintaku padamu syang.Apabila ku memuji wajahmmu.Kau menampakkan kemerahan wajahmu.
    Sayng,setiap mlm aku tak pnah b'hnti m'bce YASSIN utukmu kasihku.Kan kuhadiahkan ikan BELOT yang membuat sehingge matamu JULING apabila m'lihat pengorbananku untkmu.
     Pipimu yang selembut PUTU PIRING itu akan ku uasap-usap dgan belaian kasih sayangku.Jika berlaku kebakaran pade cinte kite,BOMBA lah yang p'tme ku pnggil.Syang kamoo selamanya......"



nie lah 'surat layang' yg kiteorang buad .. kelakar x ?? x klakar ??
kalo x klakar,,jgan ketawe ... diam2 saje ... k .. :P

surat itu hasil idea ...... (rahsia) *x ley bgitau nnti ad orang marah ... hihi ... peace ^_^v

 ermm ,, k lah

smpai sini je entry yg dapt aq tulis.. tgah x de idea ... hehehe ~
sorry kalo t'slah ejaan .. :)

papai...

                                                                                                                                       
                                
                                                                                                                                                Love Alis <3
 


Old Post | New Post
Bonjour
You've Stuck