My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
Hari Terbuka
Thursday, 28 June 2012 | 03:31 | 0 Rain[s]
   
hai korang ! dah lame farah tak bukak blog kan ? *lame ke ?* siapa yang rindu kat farah ? baik ngaku ,, kalau tak farah taknak kwan  ! :P *maen-maen je .. hehe

sebenarnye farah nak bagitau bahawa esok kat sekolah ade hari terbuka ! farah takut sangat-sangat .. takut bukan sebab farah banyak tak lulus , , farah takut cikgu akan bagitau pasal farah yang buruk-buruk .. harap-harap cikgu tak bagitau la kan ? huhu 

farah dapat nombor 10 daripada 39 orang pelajar .. alhamdulillah ~  hihi
lulus jugak akhirnye ! ni la saat-saat yang farah nak ! hehe *eh!? bangga pulak 

cikgu farah cakap kalau ibubapa budak tak datang ambil penyata ,, cikgu akan buat hari terbuka utuk kali yang ke-2 ! ibubapa tak datang jugak ,, cikgu farah akan buat hari tertutup ! sporting tak cikgu farah !? *perasan pulak :P

sampai disini sahaja coretan yang dapat farah buat ! dah tak ade idea nak buat hihihi
harap maaf kalau tersalah ejaan ! hehe 
papai ! sayang korang ! 


Old Post | New Post
Bonjour
You've Stuck