My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
Sheikh Muzaphar Datang Sekolah
Monday, 9 July 2012 | 01:17 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum .. hai semua ! :D 
mulekan hari dengan senyuman ;) *jyeah !

farah nak bagitau satu benda .. penting kot bagi farah .. hehe ~

 
mesti korang kenal kan jejaka kat atas tu .. dia la SHEIKH MUSZAPHAR SHUKOR !
angkasawan negara ! 

farah dapat tau yang beliau akan datang ke sekolah farah iaitu SMKSenggarang ! 
*jyeah ! 

bestnye ! angkasawan negara nak datang sekolah farah ... ada beberapa buah sekolah dari batu pahat kot ,, akan datang untuk berjumpa dengan beliau .. penuh la dewan sekolah nanti .. *hurm :(

itu tak penting ,, yang penting farah dapat berjumpa dengan beliau .. 
tengah bercerita nie ,, tak sangka pulak yang farah tak bagitau bila tarikh beliau akan datang kan ? huhu ~
beliau akan datang ke sekolah farah pada 12 / 07 / 2012 hari khamis nie ! *tak lama je lagi ..

sampai ni saja lah coretan yang dapat farah kongsi bersama .. harap maaf jikalau ada tersalah ejaan terutama sekali nama angkasawan negara tu .. :)

 
as salam ,, sayang kamu semua ! :D

Old Post | New Post
Bonjour
You've Stuck